Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Jeleniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://sp.jelen.ibip.pl/public/.
Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Część dokumentów (pliki PDF) nie jest dostępna cyfrowo ponieważ zostały wytworzone przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych lub przekazane przez podmioty zewnętrzne i nie ma możliwości ingerencji w ich treść.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Lebiecka — e-mail spjelen@bornesulinowo.pl lub telefonicznie +48 94 375 74 23.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: spjelen@bornesulinowo.pl.
Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: spjelen@bornesulinowo.pl.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami korytarzy, schodów i kondygnacji w budynku szkoły:
Dostępność i sposób korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych:
Przed budynkiem szkoły nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych.
Opis innych dostosowań dla osób ze szczególnymi potrzebami (na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych) w budynku:
Opis możliwości ewakuacji osób ze szczególnymi potrzebami:
Zapewnienie dostępności alternatywnej polega na:
Szkoła nie posiada oznaczeń w alfabecie Braille’a, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.